BELGELERİMİZ

TAŞIMA YETKİ BELGELERİMİZ

ISO 9001 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ POLİTİKAMIZ

  • Müşteri ilişkilerini stratejik bir yaklaşımla ele alarak müşteri beklentilerini karşılayıp, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak.
  • Sektörde öncü kuruluş olmak ve bu niteliğini devam ettirebilmek için yenilikleri hızlı ve etkili bir biçimde süreçlerine uyarlamak.
  • Yeni iş modellerini hayata geçirmekte rakiplerinden her zaman bir adım önde olmak, süreçlerini sürekli iyileştirmek için hizmet çeşitliliğini ve kalitesini yükseltmek.
  • Çalışanlarının süreçlerde aldığı rolü etkinleştirerek müşterilerine üstün çözümler sunmaktır.

EFQS-CS HİZMET KALİTESİ VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ İLKELERİMİZ

  • Müşterileri ile ilişkilerini stratejik yaklaşımlarla ele alıp, müşterlerinin ihtiyaçlarına doğru çözümler sunmayı,
  • Memnuniyeti odak noktasında tutarak müşterilerini anlamayı,
  • Hizmet kalitesini en üst seviyede tutmayı,
  • Müşteri şikayetlerine 24 saat içinde geri dönüş yapmayı, eşsiz hizmet kalitesinin bir numaralı şartı olduğunu,
  • Müşteri şikayetlerine sunduğu çözümlerin, etkili ve verimli şekilde neticelendirilmesini,
  • Şikayetlerin çözüme kavuşturulması süreçlerinde müşterilerini bilgilendirmenin önemini ve önceliğini doğru çözümler için birinci ilke saydığını,
  • Şikayet çözüm süreçlerinde yasal mevzuatlara uyum ve mali sorumluluklarını yerine getirilmesini sağlamayı,
  • Şikayet çözüm süreçlerinde “gizlilik ilkesini” esas alarak şeffaf ve objektif olacağını ve ilgili kaynakları sağlayacağını,
  • Teknolojik hizmetleri ile başarısını sürdürülebilir kılmayı, taahhüt eder.