TAŞIMA YETKİ BELGELERİMİZ
ISO 9001 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ POLİTİKAMIZ
- Müşteri ilişkilerini stratejik bir yaklaşımla ele alarak müşteri beklentilerini karşılayıp, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak.
- Sektörde öncü kuruluş olmak ve bu niteliğini devam ettirebilmek için yenilikleri hızlı ve etkili bir biçimde süreçlerine uyarlamak.
- Yeni iş modellerini hayata geçirmekte rakiplerinden her zaman bir adım önde olmak, süreçlerini sürekli iyileştirmek için hizmet çeşitliliğini ve kalitesini yükseltmek.
- Çalışanlarının süreçlerde aldığı rolü etkinleştirerek müşterilerine üstün çözümler sunmaktır.
EFQS-CS HİZMET KALİTESİ VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ İLKELERİMİZ
- Müşterileri ile ilişkilerini stratejik yaklaşımlarla ele alıp, müşterlerinin ihtiyaçlarına doğru çözümler sunmayı,
- Memnuniyeti odak noktasında tutarak müşterilerini anlamayı,
- Hizmet kalitesini en üst seviyede tutmayı,
- Müşteri şikayetlerine 24 saat içinde geri dönüş yapmayı, eşsiz hizmet kalitesinin bir numaralı şartı olduğunu,
- Müşteri şikayetlerine sunduğu çözümlerin, etkili ve verimli şekilde neticelendirilmesini,
- Şikayetlerin çözüme kavuşturulması süreçlerinde müşterilerini bilgilendirmenin önemini ve önceliğini doğru çözümler için birinci ilke saydığını,
- Şikayet çözüm süreçlerinde yasal mevzuatlara uyum ve mali sorumluluklarını yerine getirilmesini sağlamayı,
- Şikayet çözüm süreçlerinde “gizlilik ilkesini” esas alarak şeffaf ve objektif olacağını ve ilgili kaynakları sağlayacağını,
- Teknolojik hizmetleri ile başarısını sürdürülebilir kılmayı, taahhüt eder.