BELGELERİMİZ

TAŞIMA YETKİ BELGELERİMİZ

ISO 9001 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ POLİTİKAMIZ

  • Müşteri ilişkilerini stratejik bir yaklaşımla ele alarak müşteri beklentilerini karşılayıp, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak.
  • Sektörde öncü kuruluş olmak ve bu niteliğini devam ettirebilmek için yenilikleri hızlı ve etkili bir biçimde süreçlerine uyarlamak.
  • Yeni iş modellerini hayata geçirmekte rakiplerinden her zaman bir adım önde olmak, süreçlerini sürekli iyileştirmek için hizmet çeşitliliğini ve kalitesini yükseltmek.
  • Çalışanlarının süreçlerde aldığı rolü etkinleştirerek müşterilerine üstün çözümler sunmaktır.

HİZMET KALİTESİ VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ İLKELERİMİZ

  • Müşterileri ile ilişkilerini stratejik yaklaşımlarla ele alıp, müşterlerinin ihtiyaçlarına doğru çözümler sunmayı,
  • Memnuniyeti odak noktasında tutarak müşterilerini anlamayı,
  • Hizmet kalitesini en üst seviyede tutmayı,
  • Müşteri şikayetlerine 24 saat içinde geri dönüş yapmayı, eşsiz hizmet kalitesinin bir numaralı şartı olduğunu,
  • Müşteri şikayetlerine sunduğu çözümlerin, etkili ve verimli şekilde neticelendirilmesini,
  • Şikayetlerin çözüme kavuşturulması süreçlerinde müşterilerini bilgilendirmenin önemini ve önceliğini doğru çözümler için birinci ilke saydığını,
  • Şikayet çözüm süreçlerinde yasal mevzuatlara uyum ve mali sorumluluklarını yerine getirilmesini sağlamayı,
  • Şikayet çözüm süreçlerinde “gizlilik ilkesini” esas alarak şeffaf ve objektif olacağını ve ilgili kaynakları sağlayacağını,
  • Teknolojik hizmetleri ile başarısını sürdürülebilir kılmayı, taahhüt eder.

İŞ SÜREKLİLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ

  • İş sürekliliği; organizasyon, kurum yahut da kuruluşların değer yaratan faaliyetlerini, herhangi bir şekilde felaket, kriz ve afet durumunda önceden belirlenmiş olan seviyede yürütebilme becerisidir. İş sürekliliği herhangi bir şekilde deprem, sel, yıldırım düşmesi, sunucunun çökmesi, kritik personelin işten ayrılması yahut ekonomik kriz gibi durumda organizasyon, kurum yahut da kuruluşların kritik ürün, servis ve faaliyetlerini çok az şekilde zayiatla geçirmesini, kriz anına hazır bulunuşunu ifade ediyor.

BİLGİ GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ

  • Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi (BGYS), müşterilerimizin hassas bilgilerini yönetebilmek amacıyla benimsenen sistematik bir yaklaşımdır. Bu sistemin temel amacı hassas ve gizli bilginin korunmasıdır.