Yenişehir Lojistik kalite anlayışını her geçen gün daha da yukarıya taşımayı sürdürüyor. Firmamız EFQS (European Foundation for Quality Standards-Avrupa Kalite Standartları Kuruluşu) tarafından verilen Hizmet Kalitesi ve Müşteri Memnuniyet Sertifikası’nı almaya hak kazandık.
EFQS-CS HİZMET KALİTESİ VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ İLKELERİMİZ
- Müşterileri ile ilişkilerini stratejik yaklaşımlarla ele alıp, müşterlerinin ihtiyaçlarına doğru çözümler sunmayı,
- Memnuniyeti odak noktasında tutarak müşterilerini anlamayı,
- Hizmet kalitesini en üst seviyede tutmayı,
- Müşteri şikayetlerine 24 saat içinde geri dönüş yapmayı, eşsiz hizmet kalitesinin bir numaralı şartı olduğunu,
- Müşteri şikayetlerine sunduğu çözümlerin, etkili ve verimli şekilde neticelendirilmesini,
- Şikayetlerin çözüme kavuşturulması süreçlerinde müşterilerini bilgilendirmenin önemini ve önceliğini doğru çözümler için birinci ilke saydığını,
- Şikayet çözüm süreçlerinde yasal mevzuatlara uyum ve mali sorumluluklarını yerine getirilmesini sağlamayı,
- Şikayet çözüm süreçlerinde “gizlilik ilkesini” esas alarak şeffaf ve objektif olacağını ve ilgili kaynakları sağlayacağını,
- Teknolojik hizmetleri ile başarısını sürdürülebilir kılmayı, taahhüt eder.