February 05 2017 0Comment

Firmamıza ‘Müşteri Memnuniyeti Sertifikası’

Yenişehir Lojistik kalite anlayışını her geçen gün daha da yukarıya taşımayı sürdürüyor.  Firmamız EFQS (European Foundation for Quality Standards-Avrupa Kalite Standartları Kuruluşu) tarafından verilen Hizmet Kalitesi ve Müşteri Memnuniyet Sertifikası’nı almaya hak kazandık.

EFQS-CS HİZMET KALİTESİ VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ İLKELERİMİZ

  • Müşterileri ile ilişkilerini stratejik yaklaşımlarla ele alıp, müşterlerinin ihtiyaçlarına doğru çözümler sunmayı,
  • Memnuniyeti odak noktasında tutarak müşterilerini anlamayı,
  • Hizmet kalitesini en üst seviyede tutmayı,
  • Müşteri şikayetlerine 24 saat içinde geri dönüş yapmayı, eşsiz hizmet kalitesinin bir numaralı şartı olduğunu,
  • Müşteri şikayetlerine sunduğu çözümlerin, etkili ve verimli şekilde neticelendirilmesini,
  • Şikayetlerin çözüme kavuşturulması süreçlerinde müşterilerini bilgilendirmenin önemini ve önceliğini doğru çözümler için birinci ilke saydığını,
  • Şikayet çözüm süreçlerinde yasal mevzuatlara uyum ve mali sorumluluklarını yerine getirilmesini sağlamayı,
  • Şikayet çözüm süreçlerinde “gizlilik ilkesini” esas alarak şeffaf ve objektif olacağını ve ilgili kaynakları sağlayacağını,
  • Teknolojik hizmetleri ile başarısını sürdürülebilir kılmayı, taahhüt eder.

Write a Reply or Comment